عکس رهبر جدید
رشد آموزش تربیت‌ بدنی

مشتاق آثار شما هستیم
دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در جهت ایجاد زمینه‌ مناسب برای تقویت مهارت‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای دبیران، آموزگاران و دانشجویان؛ کمک به ارتقای دانش دبیران در زمینه‌ اصول و مبانی آموزش و پرورش؛ معرفی راهبردها، رویکردها و روش‌های آموزش تربیت بدنی؛ ایجاد زمینه‌ مناسب برای هم‌اندیشی و تبادل نظر بین معلمان، کارشناسان و برنامه‌ریزان درسی برای بهبود یا رفع تنگناهای آموزشی؛ آشنا کردن دبیران با تازه‌ترین دستاوردهای علمی در زمینه‌ تربیت بدنی؛ افزایش آگاهی‌های معلمان درباره رخدادهای علمی ـ آموزشی تربیت بدنی در جهان و آشنا ساختن معلمان با مهم‌ترین مسائل موجود در حوزه‌های علمی ـ آموزشی، فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش تربیت بدنی را منتشر کرده است.


همراهان همیشگی مجله رشد آموزش تربیت‌بدنی:

از سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نام مجله رشد آموزش تربیت‌بدنی به رشد آموزش تربیت بدنی و سلامت تغییر خواهد کرد و مقالات و یادداشت‌های حوزه سلامت نیز در این مجله منتشر خواهد شد. از علاقه‌مندان دعوت می‌شود آثار ارزشمند خود را در اسرع وقت در موضوعات مشخص شده به آدرس ایمیل مجله به آدرس tarbiyatbadani@roshdmag.ir ارسال فرمایند.

لازم به ذکر است این مجله از پذیرش مقالات علمی ـ پژوهشی معذور می‌باشد و فقط مقالات کاربردی که با سبک نگارش صمیمی نوشته شده باشند، پس از داوری در اولویت چاپ قرار خواهند گرفت.

 

رشد آموزش تربیت‌ بدنی

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۱۷۳
کد خبر : ۳,۱۸۰
ناشناس
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
2

1200 کلمه خیلی کمه

پریسا صادقی
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
5
0
1

این موضوع بسیار با اهمیت و قابل توجه است به امید رسیدن به اهداف حقیقی تربیت بدنی و جایگاه آن در آموزشی پرورش .


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید